Každý má svou volbu: Pohodlně plout do otroctví, nebo vstoupit do PROTIPROUDU

DISKUSE: ODS na cestě ze sněmovny: Nikoli porážka, ale vítězství pravicových voličů nad havlisty i mediálními manipulacemi

ODS na cestě ze sněmovny: Nikoli porážka, ale vítězství pravicových voličů nad havlisty i mediálními manipulacemi

přemýšlí o tom, co se stane, když ze sněmovny pro příští volební období zmizí ODS a nahradí ji údajně „nesystémový“ volební blok Hlavu vzhůru

zpět na článek »
Chcete-li přidat komentář, musíte být registrovaný uživatel. Přihlašte se nebo se zaregistrujte.
většinou s panem Hájkem souhlasím.  (Aleš Novák)
18.10.13 06:53
Nicméně tentokrát se asi neshodneme. Vidím tu zásadní rozpor mezi jím popisovaným "protěžováním" havlistické ODS v médiích a pohřebními články z posledních dnů. ODS se stala hromosvodem bývalé vládní koalice. Kalousek se jako obvykle před volbami někam ukryl avystrkuje na veřejnost jen svého Karla (prosím neporovnávat se Svobodovým vystrkováním zadku...) a tak ty kbelík špíny logicky ulpívají hlavně na ODS.

Přesto si myslím, že ODS dosáhne dvojciferného výsledku. Hlava vzhůru je nevypočitatelná skoro stejně jako Babiš. Pravicový volič naštěstí má jasnou volbu: SSO
RE: většinou s panem Hájkem souhlasím.  (Andrea Komancová)
18.10.13 23:54
A souhlasím s ním i tentokrát. Je pravda,že se ODS stala pro většinu občanů hromosvodem bývalé vládní koalice a že to vlastně "odnesla" za Kalouska, který vládní koalici řídil. Ale přístup médií k ODS se v současné době velmi liší od doby,kdy v jejím čele stál V.Klaus. Tehdy na ODS media nenechala nit suchou - a lidé ji přesto volili. Nyní se media tváří "objektivně" nebo některé členy ODS dokonce chválí (pravdoláskař Pospíšil) a voliči se od této strany odvracejí stejně jako se dřív odvrátili od Občanského hnutí,Unie svobody, Čtyřkoalice, Strany zelených a jiných pravdoláskových mediálních miláčků.
Svobodní jistě nemají špatný program,ale jejich počínání je v době ohrožení samotné demokracie velmi nezodpovědné. Lpět na 100% čistotě pravicových myšlenek si budou moci dovolit ve chvíli dvouciferného volebního výsledku až si budou vybírat koaliční partnery (pokud nějaké při svém přístupu najdou). Je to ovšem velmi nebezpečný luxus v současné situaci,kdy demokracie v této zemi doslova bojuje o přežití. V případě definitivního ovládnutí politického systému pravdoláskou nebude už prostor pro žádné,natož čisté pravicové myšlenky.
RE: většinou s panem Hájkem souhlasím.  (Aleš Novák)
20.10.13 00:11
a ještě dodatek: laciná fráze o "konci demokracie" je jen zástěrkou pro obsahovou prázdnotu. ČSSD je stejně demokratická jako ODS, prostě bude zase chvilku vládout levice. Přežili jsme už horší věci...
RE: většinou s panem Hájkem souhlasím.  (Andrea Komancová)
20.10.13 22:34
Možná to nevidíte,ale skutečná demokracie je opravdu ohrožena. Ne samotnou vládou levice,ale jejím pravdoláskovým křídlem v tandemu Sobotka-Zaorálek -Dienstbier. Ti se bez problému spojí s lidmi se stejné pravdoláskové stáje z TOP09 a Babišovci. Jejich společným nepřítelem je totiž Václav Klaus a jeho dlouholetá úspěšná obhajoba tradiční parlamentní demokracie. Tu přece "pravda a láska" nikdy nechtěla,vždy usilovala o vládu "moudrých a vyvolených elit",které by tomu hloupému lidu určovaly co je pro něj dobré. Proto jim tak vyhovuje rozhodování nevolených byrokratů v EU. V. Klausovi nikdy neodpustili, že je počátkem 90.let odstřihl od moci a nedovolil jim,aby si vládu prostřednictvím nepolitické politiky rozdělili mezi sebe a své věrné. V roce 1997 se jim podařilo odstavit V.K. od vlády,přesto jim to nebylo nic platné. Ani Miloš Zeman nepatřil do jejich stáje a vždy byl stoupencem parlamentní demokracie. Nyní je situace jiná. Ve všech dosavadních parlamentních stranách (snad kromě KSČM) existuje pradoláskové křídlo,které usiluje o demontáž parlamentní demokracie a jejím nahrazením vládou "elit". Právě proto je důležité,aby byla v parlamentu slyšitelná a sebevědomá nepravdolásková opozice a to v co největším možném počtu. Oceňuji na paní Bobošíkové,že toto nebezpečí správně pochopila a v rámci dobré věci byla ochotna k rozumnému kompromisu. Petr Mach mě naopak svým přístupem zklamal.
RE: většinou s panem Hájkem souhlasím.  (Aleš Novák)
20.10.13 00:06
Svobodní trvají 100% na svém programu. Ustupovat z něj lze totiž až při povolebním vyjednávání, podle toho, jakého procentního výsleku strana dosahne.
Naproti tomu postup Hlavy vzhůru - zastřešit pravici s nejmenším společným jmenovatelem - nenabízí voliči žádný záchytný bod, nic konkrétního. Nebo semi to jenom zdá? :o)
RE:  (Ctirad Bednář)
20.10.13 22:53
V této době je nejdůležitější dostat se ze spárů totalitární Evropské unie. To mají Svobodní sice v programu, ale dělají pro to - ve srovnání s Hlavou vzhůru - příliš málo. Vlastně nic. Jen to mají v programu.
REKLAMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
Na začátek stránky